kolmapäev, 8. veebruar 2012

Ahjulõhe, kastme ja aurutatud köögiviljadega.

Oma poeskäikudel viskan ma alati pilgu peale ka kalaletis toimuvale ja kui mulle vaatab vastu sealt paks ja rammus lõhefilee, siis tühjade kätega ma sealt ei lahku. Nii juhtus ka täna.
Lapsed armastavad mõlemad väga kala ja nii valmiski üks ahjulõhe.


Vaja läheb:
* u kilone lõhefilee tükk
* meresoola
* musta pipart
* suurem sibul (võib ka ära jätta, aga mulle lihtsalt tohutult maitseb see kergelt krõmpsuv sibul, mis on kalaga koos küpsenud ja alati ma hiljem kahetsen, et ainult ühe sibula sinna panin)
* tilli
* võitükke
* 2 spl majoneesi

Aseta filee ahjupannile fooliumi peale. Puista üle soola ja pipraga ning hõõru õrnalt lõhet nii pealt kui alt, et kõik saaks seguga kaetud. Puista peale tilli. Viiluta sibul ja laota kalale. Kõige peale pane majonees ning hõõru laiali. Viimasena puista peale mõned võikillud.


Soojenda ahi 200 kraadini. Aseta kalale peale samuti foolium ning pane ahju 20-25 minutiks. Kuni kala on valmis!


Kastmeks on vaja:
* 200 g pakk krevettidega merevaiku
* 250 ml kohvikoort
* meresoola
* tilli

Võta pott ja pane merevaik potti, sega seni, kuni juust nö. üles sulab ja muutub vedelamaks. Seejärel lisa kohvikoor, jätka segamist, kuni segu on ühtlane. Maitsesta meresoola ja tilliga.

Serveeri lõhe riisi, kartuli või aurutatud köögiviljadega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar