laupäev, 7. jaanuar 2012

Ahju lambaribid.

Lambaribid köögiviljadega,


Sissejuhatuseks pean ma mainima, et pärast seda, kui mulle saabus sügisel pool lammast, mille ma kangekaelselt ise soovisin tükeldada, pole ma sealiha söönudki ja päris kindlasti on lammas peale veise sisefileed, mu lihaeelistus nr. 1. Miks muidu vahetult enne jõule, mulle juba uus pool lammast saabus, seekord siis tükeldatuna :)


Ribisid oli mul poole lamba jagu, ei teagi, mis see täpselt mõõtühikutes oli. Kuna poodiminek täna plaanis ei olnud, siis tegin kogu kupatuse kodus leiduvast kraamist. Köögiviljapool jäi ehk lahjaks, aga selle arvelt sai lihtsalt rohkem liha söödud!


Vaja läheb:
* lambaribid
* 4 suurt porgandit
* 2 suuremat sibulat
* 6 küüslauguküünt
* soola, pipart, oliivõli ja võid
* u. 2dl valget veini
* purk konservtomateid


Kõigepealt ajasin panni kuumaks ja pruunistasin ribid oliivõlis, raputasin peale soola ja pipart. Kui kõik olid pruunistatud asetasin ribid ashjupannile, kuhu olin eelnevalt asetanud võikillukesed. Seejärel tükeldasin 4 parajalt suurt porgandit, 6 küüslauguküünt ja kaks sibulat ning panin samuti pannile, raputasin veidi soola ja pruunistasin ka köögiviljad. Kõik ahjupannile, veel veidi soola ja pipart, valget veini ja konservtomatid, mässisin fooliumi ilusasti ümber, et õhk sisse ei pääseks ja läksid ashju 180 kraadi juurde 2,5 tunniks.


Tulemus oli väga hea, liha oli väga hea pehme ja minule piisaski vaid lihast ja porgandidest.





Kuna idee pilti teha ja üldse blogima hakata tuli siis, kui paremad palad olid juba söödud, siis peate leppima sellise kunstiteosega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar