neljapäev, 1. märts 2012

Juustukook, mille tegemist ma ei planeerinud.

Selle koogi üle olen ma natuke uhke ka, sest selle valmistamiseks ei googeldanud ma kordagi ja kõik tegin ise sellest, mis külmkapis juhtus olema. Tuli väga maitsev ja mõnusalt kreemjas.



Vaja läheb:

Põhjaks:
* Pakk kalevi šokolaadiküpsiseid (180 g)
* 1 muna
* 50 g võid
* peotäis sarapuupähkleid

Purusta küpsised ja pähklid, sega hulka toasoe või ning muna. Mätsi ühtlaseks ning vooderda võitatud vorm küpsiseseguga. Kasutasin 22 cm vormi.

Täidis:
* 2 muna
* 400 g farmi köögi toorjuustu
* kolmveerand purki kondentspiima
* 1 laimi mahl
* poole sidruni mahl
* 3 spl maisitärklist
* külmikus leiduvaid külmutatud marju + spl täis maisitärklist (soovi korral veidi suhkrut, kui marjad on suhkruta külmutatud)
* 5 purustatud küpsist.

Vahusta toasoe toorjuust, munad ja kondentspiim. Lisa laimi ja sidruni mahl ning maisitärklis. Kalla pool segust küpsisepõhjale. Seejärel sega marjad maisitärklise ja suhkruga. Ning aseta segule. Kalla peale ülejäänud toorjuustusegu. Purusta küpsised (jäta ka suuremaid tükke) ning aseta koogi peale. Sega ettevaatlikult noaotsaga nad nö. segusse, aga et samas jääks märgatav, et pealmises osas on küpsised.

Aseta eelkuumutatud ahju 180 kraadi juurde 40-45 minutiks. Jahuta täielikult ja hoia serveerimiseni külmikus. Mina seni  ei kannatanud oodata ning ka pilt sai tehtud soojast koogist :) Aga kindlasti lase külmikus vähemasti 4h taheneda, kook on jahtunult kordi mõnusam! Kaunistasin lisaks külmutatud vaarikatega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar